حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

جز به نظر نمــی‌رسد سیب درخت قامتــش!

 

 جز به نظر نمی رسد...

آن‌که هلاک من همی خواهد و من سلامتش

هر چه کنـــد به شاهدی کـس نکند ملامتش

باغ تفرج است و بس میوه نمی‌دهد به کس

جز به نظر نمــی‌رسد سیب درخت قامتــش

کـــاش که در قیــامتــش بـار دگـــر بدیدمـــی

کــه‌آن‌چــه گنـــاه او بـود مــن بکشـم غرامتش

سعدی

نظرات 5 + ارسال نظر

بله// ببینید و دل مبندید!

آشنا 1385/02/15 ساعت 22:48

سلام:چه شعری بود جناب و منو یاد چه روز هایی انداختین... باغ تفرج است و بس میوه نمیدهد به کس/جز به نظر نمیرسد سیب درخت قامتش

یه نفر 1385/02/16 ساعت 08:56

به همین راحتی آدم تمام میشود و به هیچ جای هیچ چیز هم بر نمی خورد آقا.

رضا 1385/02/16 ساعت 10:23

خوش باش دمی که زندگانی این است...

من 1385/02/16 ساعت 14:48 http://malest.persianblog.com/

وبلاگ جالبی داری یه سر هم به ما بزن ویه نظری بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد