حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

چرا این گریه دست گذاشته روی دلم؟

 

چرا این گریه دست گذاشته روی دلم...؟

 

نظرات 5 + ارسال نظر
س 1385/03/04 ساعت 19:13 http://stray.persianblog.com

درست مثل دل من که تب کرده ست !

سلام
چه جالب این یک خط نوشته چقدر با احساسه اینگار واقعا یک نفر در حال گریه کردن نوشتتش؟! امیدوارم خودت ننوشته باشیش !

از نظر لطفتون هم متشکرم .

همیشه شاد و سربلند باشید .

سلام.
شما را با آن نگاه نزدیکتان انگار از آسمان فرستادند برای من.
بی اندازه سپاسگزارم.
همین که کسی بفهمد گاهی خودش خیلی است.

رها 1385/03/06 ساعت 15:43

ادم وقتی چاره دیگه ای نداشته باشه گریه می کنه

لیلا 1385/03/08 ساعت 16:36

برای اینکه تو آستینته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد