حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

یادم تو را فراموش!

 

 یادم....

یادم تو را فراموش!

 

نظرات 9 + ارسال نظر

سلام

میلاد با سعادت امام علی (ع) مبارک!

علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را
که به ما سوا فکندی همه سایه هما را

دل اگر خدا شناسی همه در رخ علی بین
به علی شناختم من به خدا قسم خدا را

hedi 1385/05/16 ساعت 10:38 http://www.seatell.blogfa.com

man ba hameh hosh balam sar dar nayavardam rabeteh in jomleh va in gol chieh ?

داشت یادش می آمد
همه آنچه را که زمانه سعی می کرد فراموشش کند
و گاهی در کوچه پس کوچه های خاطرات گذشته
این به یادماندنی ها چه سخت اند

فراموش


آنچه ز مخلوق خدا طالب است , حُبِ (علی ) , شیرِ خدا , حیــــــــــــــــــدر است ... روزتون مبارک

علی سعادت 1385/05/17 ساعت 18:46

دلم برات تنگ شده جونم ...

[ بدون نام ] 1385/05/17 ساعت 20:56 http://stray

:)

گاهی آدم باید بگه به درک !!!

آخ گفتی ...همیشه من میباختم ...چقدر حرص میخوردم !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد