حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

برو جلوی آینه و هر جا را که اجازه داد...!

 

  

تکرار می‌کنم:

برو جلوی آینه و هر جا را که اجازه داد ببوس!

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1385/06/01 ساعت 00:32

اگراجازه نداد چی؟؟؟

[ بدون نام ] 1385/06/01 ساعت 01:14

هیچی، عزیز دل برادر حکم باطل است، یعنی بوس بی بوس.

آدم اول باید خودشو دوست داشته باشه !
تا بتونه بقیه رو دوست داشته باشه !
این مسلمه !

[ بدون نام ] 1385/06/01 ساعت 20:37

همه چیز درآینه ها منعکس میشود فقط به شرطی که به قدرکافی درآن جا بمانی وذهنت را از هرچیز دیگری جز آینه خالی کنی وباید مراقب باشی که هیچ چیزی جز آینه نخواهی. آن وقت همه چیز در آینه ها منعکس میشود.
بعضی از مردم نمیتوانند هیچ چیز درآینه ها ببینند حتی خودشان را.

ریچاردبراتیگن (درقندهندوانه)

سلام
رفتم و امتحان کردم. ولی راستش رو بخواین چهار میلی متر فاصله بود که هر کاری کردم نشد ازش رد بشم. فاصله شیشه رو نشد برداری. هی لبم میخورد به شیشه و به اون جا که باید، نمی رسید.
ولی خب قشنگ بود.
جاری باشید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد