حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

شبیه همین پرنده‌های نزدیک!

 سهم من

-شبیه همین پرنده‌های نزدیک-

 نوشیدن آبی است...

دغدغه‌ی دیگری نیست!

خواب هزار ساله‌ می‌خواهم...

 مولای یا مولای!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1385/08/12 ساعت 15:26

کاش سهم من هم ...!

گاه خواب هزار ساله‌ام مرهمی نیست بر این همه درد که شانه‌های بس شکننده‌ام تحمل می‌کند و به همان مولای مولایان قسم که خسته‌ام از پس در درگاه مولا و خدای مولا نشستن و چشم به در دوختن که شاید نگاهی باشد و دل آنها بر این همه التماس بسوزد...
بازهم یا مولای مولایان التماس نظری و برآورده شدن تنها آرزویم که خفقان غم گرفته است دلم و گلویم دیگر باز نمی‌شود با هر هق هقی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد