حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

سیب‌ها؛ تجسم ِ کامل غمگینی!

 
Nature Lights
 
مادر با سینی ِ برنجی ِ قدیمی ِ چای خشکش زده‌بود و زل زده‌بود به من
من که خیره مانده‌بودم به این همه غمگینی ِ مجسم
به این همه سیب!
 
*
عکس از مجتبای حاج جعفری ِ عزیز!
نظرات 2 + ارسال نظر

سلام
واقعا زیبا می سرایید و مینویسید
دلیل ِ رفتن ِ تو جز پاییز نبود
دلیل ِ ماندن من جز پاییز نیست
شما زبان ژاپنی خوندین یا ادبیات فارسی ..بهتون تبریک میگم
موفق باشید
میخوام از فرصت استفاده کنم وبگم که
من تازه وبلاگم رو درست کردم و معتقدم که تبادل لینک میتونه شمار بازدید کنندگان رو هم بالا ببره
میخواستم با شما تبادل لینک کنم اگه موافقید منو در جریان بگذارید .
شاید هم تونستیم به هم دیگه کمک کنیم.
ممنون موفق باشی
بای

لیلا 1386/09/06 ساعت 12:29 http://nakhanaa.blogfa.com

این همه سیب؟!
در پاییز؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد