حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

کسانی هستند که...!

کسانی هستند که....


کسانی هستند که بی آسمان زیستن نمی توانند

اینان پرندگان اند


کسانی هستند که بی آب زیستن نمی توانند

اینان ماهیان اند


کسانی هستند که بی یکدیگر زیستن نمی توانند
اینان انسان اند!


 آلیک یاکوبویچ: شاعر و عکاس معاصر روس

ترجمه: دکتر زهرا محمدی

عکس: بهروز سنگانی

نظرات 14 + ارسال نظر

افتادن در گل و لای ننگ نیست، ننگ در این است که آنجا بمانی

آسیه 1388/04/08 ساعت 16:39 http://neqzan.blogsky.com

سلام آقای حسین نژاد
نمی دونستم لیسانس زبان ژاپنی هم هست. حالا که هست خیلی خوبه.در راستای پرداخت زکات علمتان، لطفا به من کمک کنید. من یه مقاله ی یه صفحه ای به زبان ژاپنی دارم که خود ژاپنی ها در یک حرکت محیرالعقول برام فرستادن ولی خوب من که زبون اونا رو نمی دونم.یه صفحه ی فقط.میشه لطف کنید اون یه صفحه رو بخونید و بگید توش چی نوشته.اگه موافقید که این گام را در راستای گسترش دانش بشری بردارید لطفا خبر بدید تا براتون بفرستمشومتشکرم.من امیدوارانه منتظرم

میلیاردر 1388/04/08 ساعت 17:04

با عرض درود فراوان به شما دوست عزیز
امروزه درجهان یکی از بهترین و ساده ترین و پر درآمد ترین کارها، کسب و کار اینترنتی است که روش های متفاوتی دارد
ما میخواهیم خلاصه داستان کارمندی که از این راه میلیاردر شد را برایتان بازگو کنم
در امریکا کارمندی روزانه وقت کمی را صرف آپدیت کردن وبسایت خود میکرد و تبلیغات گوگل را در سایت خود قرار داده بود و درآمد کمی از این طریق به دست می آورد روزی با خود فکر کرد که اگر وقت بیشتری را صرف وبسایتش کند میتواند پول خیلی بیشتری به دست بیاورد او از کارش در اداره استعفا داد و روزانه 6 الی 7 ساعت کار میکرد و بقیه وقتش را به خوش گذرانی می پرداخت و پول کلانی را از این راه به دست آورده بود
........................................
حتما با خود میگویید او درخارج کشور بوده و در ایران چنین چیزی امکان ندارد!!! اما نه اینطور نیست ما به شما دو سیستمی را معرفی خواهیم کرد که ایرانی های داخل کشور از آن درآمد کلانی به دست آورده اند و پرداخت پول توسط این شرکت ها تضمین شده است درضمن این شرکت ها 100% قانونی هستند و دارای مجوز از جمهوری اسلامی ایران میباشند
1- سیستم کلیکی: گروه اوکسین ادز یکی از معتبرترین این شرکت ها می باشد که نحوه کار در این سیستم به این گونه است که شما پس از عضویت باید بنرهای این سایت را در وبلاگتان قرار دهید و به ازای هر کلیکی که روی بنرها می شود مبلغی که از طرف سایت تعیین شده دریافت خواهید نمود
توجه نمایید که شرکت رفاه گستر جنوببه شماره ثبت 24516 پرداخت کلیه وجوه را ضمانت می نماید.
لینک عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?i=22810
http://www.oxinads.com/?i=22810
2- سیستم فروش محصول و دریافت پورسانت: ایران مارکت سنتر بزرگترین گروهی است که در این زمینه فعالیت دارد نحوه کار در این سیستم بدین گونه است که شما پس از عضویت برای فروش محصولات یک کد دریافت میکنید که میتوانید از هر روشی که دوست دارید محصولات را بفروشید و به صورت درصدی پورسانت خود را دریافت نمایید
لینک عضویت سریع:
http://www.iranmc.org/AdsAffiliate.php?AdsID=18545
http://www.iranmc.org/AdsAffiliate.php?AdsID=18545

اون آخریه رو فکر کردم میخواد بگه اینان عاسقانند
ولی قافلگیرمون کرد
قسنگ بود

هفت رنگ 1388/04/09 ساعت 21:55 http://7rang.ir/counter/

با سلام

سیستم شمارشگر هفت رنگ ، شمارشگری با امکانات جالب

به 2 صورت فلش و متنی

هم برای مشاهده آمار بازدید وبلاگتان و هم برای بالا بردن زیبایی آن

با تشکر

پس مرغ عشقان و گوسپندان و گاومیشان چه؟ آنان نیز بی یکدیگر زیستن نمی‌توانند!

مهسا کلانکی 1388/04/12 ساعت 12:13

ممنون از این‌که بهم سر زدید
این وبلاگتون قشنگ
اما من صندلی رو بیشتر دوست دارم

مکشوف(!) شدیم بر وزن مشعوف
(لبخند)

عکس شکوفه انار اون پایین ، زیباترین عکسی که این چن وقته دیدم ...

سلام من اینجا رو تازه کشف کردم واقعا که بیش فعالید در همه زمینه ها .شعرها جالب بودند البته خیلی سریع گذشتم و من گیج می شم بین این همه آقای حسین نژاد!

سلام داداشی
خیلی قشنگ بود
مثل همیشه تکی
قربونت برم

ماهور 1388/05/19 ساعت 20:57 http://moonhaiku.blogfa.com/

سلام آقای دوست ، چه شعر زیبایی همینطور این عکس که خیلی خوبه فکرکنم بام تهران باید باشه اول فکرکردم هوای مه آلوده بعد که دیدم تهرانه نظرم عوض شد.

بانی 1388/06/03 ساعت 09:02 http://bani86.blogfa.com

شعری قشنگه اما عکس بسیار قشنگ تر
ایام بکام ( به ژاپنی البته)

منظورت اینه که بهتره ما هم سعی کنیم بدون همدیگه بتونیم زندگی کنیم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد