حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

روضه دهم / هیچ کلمه‌ای نیست... واتممناها بعشر!

عکس: کربلا / خودم

حالا برای نوشتن روز دهم نه کلمه‌ای یاری می‌کند نه دلی!

حسین(علیه‌السلام) ِ شهید!

عباس(علیه‌السلام) ِ شهید!

زینب(علیهاالسلام) ِ اسیر!

کاروان سوخته...

در قرآنش فرموده: واتممناها بعشر...
عاشورا...


روضه دهم:

حضرت امام جعفر صادق (ع) در تأویل آیۀ « یَوْمَ تَرْجُفُ الرّاجِفَةُ تَتْبَعَها الرّادِفَةُ » ( روزی که لرزاننده و زلزله ای بزرگ جهان را بلرزاند و به دنبال آن حادثه دومین رخ دهد) فرمودند: « لرزاننده حسین بن علی (ع) و حادثه دومین علی بن ابی طالب(ع)است. نخستین فردی که قبر او شکافته شود و خاک را از سر می‌زداید حسین بن علی (ع) است».
 1- النازعات / 6-7
2- تفسیر برهان، 4/101


نظرات 2 + ارسال نظر
نلیسا 1388/10/10 ساعت 13:06 http://nabzekhurshid

پای سخن لنگ است و دست واژه کوتاه
از من به من فرسنگ ها راه است!

رها61 1388/10/15 ساعت 07:58 http://abvaayeneh.blogfa.com

اقا تقبل الله!اجرتون با اقام ابوالفضل.اگه شما نبودید محرم وصفر از بین می رفت و اگه اون از بین میرفت اسلام از یاد ما
می رفت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد