حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

یاد تو شعری است تراویده در نیمه شبی!




:

یاد تو که می افتم
مهی غریب تا حوالی مژگانم پیش می‌آید
و طراوت هزار ساله‌ی بلوطی کهن
مرا به یاد می‌آید

یاد تو شعری است
تراویده در نیمه شبی
از ناخن ماه
بر گلبرگ‌ها

یاد تو

همین گریه نزدیک است
همین شوق مدام
یاد تو همین ستاره است
که گُر می‌گیرد و می‌افتد

تو ناگهانی ِ رُز سیاه هستی

در انبوهی ِ گل‌باغ‌های قمصر

بگذار دمی فرود بیاید

دستان خسته من
بر شانه ستبر رویاهات
تا فردای روشنی که هست
می دانم که هست!

نظرات 4 + ارسال نظر

مرسی عباس جـــــان

____

چـه سر به راه است...!دلتنگی را میگویم!از گوشه ی دلم جُم نمیخورد ...

سلام دوست عزیز .
لطفا لینک وبلاگ قبلی من رو(که به نام" میان این فریم "دخیره کرده بودید) به ادرس www.mangan.blogfa.com و نام "شهرزاد ارحمی پور" ادیت کنید .
ممنون ازهمراهی تون .

سلام
کم پیدایی بزرگوار؟

به به...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد