حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

عاشقانه‌ای از شعر و شمعدانی!


این
از کم‌سعادتی شعر است
    که عمق عشق مرا به تو
                 درک نمی کند

و از کم‌سعادتی باران است
که مرا بی تو
خیس می‌کند
           در این لحظه از عصر

و از کم‌سعادتی چشم‌های من است
                که روز باز می‌شود
                       بی تو
               و شب سیاهی می‌رود
                        بی تو

***
هی دیر می‌کنی
   و هی نمی‌رسی
که خواب آشفته جهان را
                       تعبیر کنی به خیر!

مادر نشدی آخر برایم
و این همه گریه
نه آغوش عاشقانه‌ای به خود دید
                  نه چاه ِ خاموشی

***
من را
شمعدانی‌ای بدان
       در گلدانی کوچک
     که بیشتر از آب و آفتاب
          به تو نیاز دارد


---

شهریور 1390

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام استاد؛
بسیار زیبا... حظ بردم...

Mahmoud Imani 1390/06/08 ساعت 20:41

درود عباس جان
---
آخر، این کدام سعادت است
که من
در کنار تو نباشم ؟

بسیار زیبا

لایک!

MiSs F 1390/08/13 ساعت 13:55 http://decolletage.blogfa.com/

خیلی قشنگ بود استاد..
موفق باشین.

[ بدون نام ] 1391/11/12 ساعت 18:21

سلام
خیلی زیبا بود
اما حیف که خساست به خرج دادین و این وب رو قایم کردین

اگر حضورم باعث آزاره.....شرمنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد