حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

حال و روزنوشت‌

حال و روزنوشت‌های من در این روزهای نبادا!

خانه یعنی‌فقط تو باشی

 

خانه یعنی‌فقط تو باشی، همین!

 

خانه یعنی‌فقط تو باشی

 

 همین!

 

  • نقاشی اثر سعید ضامنی

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر

این رمانتیسیسم اغراقی حالم را بد می کند ...

خانه باشد تو باشی نگاهت باشد دیگر هیچ
خانه باشد تو باشی عطر نفسهای تو باشد دیگر هیچ
خانه باشد تو باشی من هم باشم
اما بی خونه تو رو و نفستو و نگاهتو مخوام چیکار.
اونجوری باید همش بدوم دنبال یه سر پناه و دیگه وقت به تو فکر کردن و زل زدن تو چشاتو و بازی با عطر نفست رو ندارم که!!!!

همین!

مثل همیشه زیبا

هیلا 1385/02/20 ساعت 08:58

ووقتی که نیستی باران خورده تنهائیم

سلام من افسر وظیفه ای هستم در خیابانهای تهران با خاطراتی از این خیابانها.

سلام. مرسی که به دیدار من امدید.
اغوش انکه دوستش می دارم همیشه خانهء من است ...

لیلا 1385/02/31 ساعت 11:00

نقاشی قشنگی رو انتخاب کردی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد